Jumaat, 13 Mac 2009

BbQ 1 cLaSs

Mase ni ktorg wat mkn2 ckitla... xpnh mkn 1class bersama kn, so wt la bbq berdasarkan lebihan duit yg ade mase tu.. idea nk bt bbq nie idea zainal.. die la yg handle sme termasuklah tempat yang mne bt kt umah die sndri aje.. mknan mcm2 la ade.. smpi desert pn ade org sediakan... nasi nye plk smpai ley wat mkn tuk 1 taman tu la... sygnye mmg ktorg xdpt nk habiskan... conclusion nye sme berpuas hati la pada mlm trsebut.. so thanxs 2 all yang hadir dan mnjayakannye..




2 ulasan:

  1. time kasih kat korg sume sbb bg aku kek...
    aku syg korg..
    nsb baik x kne toung jagung kat muke...
    hahahaha...
    -lepat-

    BalasPadam
  2. aku xpuas hati...
    time bday aku habis 1 pangse aku lari sbb kne kenduri tepung n kek...tp knape sab nye bday xde sume tu.? KENAPEEEE....????

    BalasPadam